Surprinzator, multe intreprinderi mici nu au inca un site web. Daca va regasiti in aceasta situatie, ar trebui sa actionati - si sa va asigurati aceste avantaje.
Exista suficiente motive pentru care o companie are nevoie de un site web. Cu toate acestea, 44% din intreprinderile mici nu sunt inca reprezentate pe Internet cu o pagina de prezentare a companiei.
Mai mult de jumatate dintre antreprenori fara un site web cred ca nu au nevoie de prezenta lor online. Restul respondentilor si-au justificat absenta de pe internet, deoarece nu au cunostinte de specialitate pentru a crea si mentine un site web al companiei. In acelasi timp, este prea scump pentru ei sa incredinteze unui profesionist aceasta sarcina.
O alta cifra arata ca efortul merita facut: 93% dintre antreprenorii intervievati care au propriul site web sunt multumiti de prezenta lor digitala. In acelasi timp, au constatat ca de cand au un site au mai multe beneficii: acestia afirma ca nu mai au probleme cu clientii si cu deschiderea de noi canale de vanzare pentru compania lor. In plus, multi dintre ei primesc cereri prin intermediul site-ului web care se transforma in produse sau servicii vandute.
Agentie web design Bucuresti - Care sunt motivele pentru a investi intr-un site web bun?
Motivul 1: Un site web tine clinetii la curent cu toate informatiile despre firma
Cei care doresc sa cumpere ceva sau cauta un furnizor de servicii cauta deseori online azi. Companiile ale caror pagini de pornire sunt afisate pe Google au sanse mai bune pentru a atrage clienti. Si daca nu aveti un site web profesionist, puteti pierde clientii in fata concurentei.
Clientii multumiti pot, de asemenea, sa trimita pur si simplu catre prieteni si cunoscuti un link catre pagina de start a companiei, daca vor sa recomande compania.
Motivul 2: Compania poate fi contactata oricand prin intermediul unui site web
Campaniile publicitare fac ca informatiile si mesajele companiei sa fie accesibile publicului in termen scurt. Un site web este diferit: odata creat, acesta poate fi accesat in orice moment. De exemplu, clientii pot afla in permanenta cand un magazin este deschis, ce ofera sau cum pot ajunge in locatia fizica.
De asemenea, clientii primi feedback si pot pune intrebari in orice moment. Deoarece, spre deosebire de telefon, o companie poate fi contactat intotdeauna prin e-mail, utilizand formularul de pe site.
Motivul 3: Un site web ofera spatiu pentru informatii complete
De la istoricul companiei la servicii pana la referinte si imagini: companiile au multe de spus. Cu toate acestea, spatiul este limitat pentru reclame, spoturi radio sau afise. Pe de alta parte, companiile pot furniza toate informatiile care le sunt importante pe un site web. In special cu produsele sau serviciile care necesita explicatii, site-urile ofera posibilitatea de a prezenta in detaliu toate avantajele ofertei. Acest lucru se poate realiza si in brosuri sau cataloage groase lucioase - dar acestea sunt repede epuizate si, prin totodata sunt mult mai scumpe.
Motivul 4: Un site web bun face ca compania dvs. sa para moderna
Pentru multi clienti, site-ul unei companii este primul punct de contact cu o companie. Daca doriti sa faceti o prima impresie buna, ar trebui sa aveti o prezenta online ingrijita si contemporana. Daca o companie nu are un site sau nu are un site web invechit, clientul poate fi pierdut cu usurinta.