Pentru ca orasul iasi este in continua dezvoltare si foarte multe firme se deschid aici in fiecare an, un numar mare de persoane cauta in prezent agentie web design Iasi. Va oferim cele mai bune servicii de design web in Iasi, dar si in alte orase mari din tara si va asteptam cu cele mai bune solutii pentru toate solicitarile. In articolul de astazi vorbim mai multe despre experienta utilizatorilor pe site, care joaca un rol important in rezultatele pe care le veti obtine.
Agentie web design Iasi - Utilizati apelurile la actiune atractive
Clientii dvs. sunt deja obisnuiti sa urmeze indicii vizuale pentru a determina ce continut este important pentru ei. Apelurile la actiuni (CTA) care sunt marcate in mod clar cu un cuvant de actiune, permite utilizatorilor site-ului dvs. web sa navigheze mai usor site-ul pe dvs. si sa obtina exact ceea ce doresc in locatia pe care se asteapta sa gaseasca.
La crearea butoanelor pentru site-ul dvs. web, ar trebui sa va ganditi la culoare si la psihologia culorii. Intr-un studiu realizat de Maxymiser, cercetatorii au fost socati sa constate ca a obtinut o crestere cu 11% a clicurilor pe zona de checkout a site-ului Laura Ashley, prin testarea variatiilor de culoare si a mesajelor de actiune. Culori diferite evoca mesaje diferite. Ganditi-va la mesajul pe care doriti sa-l evocati pentru un utilizator (incredere, experienta, inteligenta) si alegeti-va culorile cu intelepciune.
Un al doilea lucru de luat in considerare sunt cuvintele reale pe care le utilizati pentru butoanele dvs. Cuvintele ar trebui sa includa un verb sau un cuvant de actiune care sa determine utilizatorul sa faca ceva. Alegerea cuvintelor potrivite sau a declansatorilor psihologici este determinata de nivelul de identificare emotionala pe care il determina cuvantul. Nicio legatura emotionala nu inseamna nicio actiune. Asa ca faceti-va cuvintele indraznete, sensibile si orientate catre actiune.
Un excelent exemplu de utilizare buna a apelurilor la actiune este WUFOO . Intreaga pagina a companiei este orientata catre actiune si foloseste butoane pentru a incuraja utilizatorul sa treaca la pasul urmator. La sfarsitul paginii, veti vedea utilizarea unui limbaj sensibil la timp, precum „Inscrieti-va acum” si un limbaj orientat catre actiune, cum ar fi „Incepeti”. Acestea sunt cuvinte active de actiune care au potential si indruma utilizatorul sa avanseze.
Utilizati diferentierea hyperlink-ului
Cand adaugati un link la orice pagina, spuneti ca doriti ca utilizatorul sa dea click acolo. Asigurati-va ca legaturile sunt usor de identificat prin indicii vizuale. Textul subliniat si textul in culori diferite atrage atentia cititorului si ii anunta ca acesta este un link pe care trebuie sa dea click.
Intr-un studiu realizat de Karyn Graves, ea arata ca utilizatorul web obisnuit vede text albastru si subliniat ca link-uri si stie sa dea click pe ele. Exploatarea asteptarilor utilizatorului si ceea ce stiu deja despre utilizarea web este echivalent cu succesul.
Cand vine vorba de diferentierea hiperlinkului, nu trebuie sa reinventati roata. O modalitate simpla de a testa cat de eficiente sunt legaturile este de a estompa si de a elimina culoarea din design si de a vedea ce iese in evidenta.
Cand creati un hyperlink, opriti-va si sa va ganditi la lungimea hyperlink-ului. Cu cat titlurile linkului sunt mai lungi, cu atat sunt mai usor de identificat.
Toate aceste sfaturi sunt foarte importante si va ajuta sa obtineti cele mai bune rezultate, iar noi le vom lua in calcul alaturi de multe altele pentru a obtine rezultatele dorite.