Designul web este unul dintre cele mai importante aspecte ale prezentei tale online. Acest lucru nu inseamna neaparat ca va trebui sa platesti sume exorbitante ci ca trebuie sa gasesti un stil elegant care sa se potriveasca specificul companiei tale si o echipa care sa implementeze site-ul. Exista mai multe motive pentru care designul web este cel mai important pentru succesul online al unei firme si pentru a te ajuta sa intelegi ma bine importanta colaborarii cu o firma de web design cu experienta.
De ce este important sa colaborezi cu o agentie web design?
Sunt foarte multe persoane care inca se mai intreaba de ce au nevoie de un site web, iar raspunsul poate fi gasit mai jos. Companiile de dimensiuni medii vor sa ajunga cu orice pret in mediul online iar pentru asta este necesar un site web. Poate ca acesta deja exista insa este foarte vechi. Este cu siguranta nevoie de unul nou, adaptat la noile cerinte ale motoarelor de cautare.
Fiecare site are nevoie de anumite elemente individuale. Trebuie sa existe un formular de contact, noutatile trebuie sa fie pe pagina principala, este important ca utilizatorul sa dea click pe numarul de telefon, este nevoie ca site-ul sa fie optimizat pentru dispozitive mobile.
Toate acestea ajuta un site sa fie bine vazut atat de motoarele de cautare cat si de utilizatori.
Site-ul te ajuta sa faci profit si sa creezi conversii ceea ce nu poate fi decat un lucru bun, insa in acest scop trebuie sa fie foarte bine realizat. Acest lucru est evalabil si pentru magazinele online, insa efectele sunt considerabile si pentru site-urile de prezentare, deoarece clientul intra sa se informeze si afla totul despre serviciile oferite de companie, atunci cand site-ul arata bine.
Exista, de asemenea , forme hibride si obiective mai detaliate. In momentul in care o companie vrea sa isi construiasca o imagine buna tot ce trebuie sa faca este sa creeze o comunitate in jurul sau. Publicarea de ghiduri si informatii pas cu pas cu privire la anumite servicii, produse sau actiuni este foarte importanta.
Scopul unui site de prezentare este acela de a informa alte companii cu privire la anumite servicii si produse. In final se va obtine si profit in urma prezentarii corecte si detaliate, dar mai ales catchy. Un site de prezentare se bazeaza foarte mult si pe marketingul de continut pentru a atinge principalele obiective, devenind un important punct de informare. Cu un marketing de continut bine realizat, un site poate fi vazut drept un expert in domeniul sau si poate castiga si clienti suplimentari prin intermediul acestei imagini.
Dar si aici, obiectivele pot fi mai diferite. Este posibil ca firma sa vrea mai multi clienti sau sa urmareasca cresterea valorii de cumparare pe client. Facilitarea accesului la suport online cu ajutorul chaturilor si telefoanelor apelabile puse la vedere va avea efecte benefice in acest sens.
Este foarte important de mentionat faptul ca investitia intr-un site de calitate este cea mai buna solutie pentru a maximiza cu mult profitul si a aduce clienti noi sau a creste brand awareness-ul.
In cazul in care cu un magazin online profitul este mai usor de cuantificat, cand vine vorba despre efectele pe care le genereaza site-ul, in cazul site-urilor de prezentare, efectul este mai greu de calculat in bani, insa atunci cand obiectivele sunt atinse, inseamna ca site-ul functioneaza corespunzator. Masurarea obiectivelor si realizarii acestora se face cu ajutorul anumitor functii si mijloace de cuantificare software, unde sunt prezentate numarul de clickuri, numarul de vizitatori, paginile vizitate cel mai des, actiunile in site si durata sesiunilor.
Atunci cand o pagina este foarte des accesata si aceasta are rol informativ, este un semnal pentru proprietarul site-ului asupra faptului ca publicul este interesat de informatia respectiva ceea ce inseamna ca poate sa dezvolte mai multe articole pe acest subiect.
De asemenea, daca sunt multe persoane care stau mult pe servicii, este cazul ca aceasta pagina sa fie transformata astfel incat sa fie si mai informativa, dar mai ales sa fie mult mai atragatoare si sa determine conversiile vizitatorilor in clienti. Cateva mesaje de tipul call to action sunt extrem de importante si ar trebui sa fie luate in calcul, eventual semnalate in culori distincte astfel incat sa trimita utilizatorul pe contact.
Cu ajutorul unei echipe de webdesign profesioniste, vor fi obtinute cele mai bune rezultate intr-un timp foarte scurt si la un cost moderat.