Serviciul de creare site de prezentare Timisoara, a venit ca raspuns la nevoia companiilor de a avea site-uri cat mai performante si cat mai moderne. Art Web Seo este o echipa formata din specialisti cu experienta, care stiu exact cum sa combine toate elementele de design, cu elementele tehnice pentru a obtine un site perfect.
Ce sa faci pentru maximizarea rezultatelor propriului site web
Cand difuzezi orice tip de anunt online pentru a creste traficul pe un site web, unde trimiti traficul respectiv? Indrepti oamenii catre pagina principala sau catre alta pagina generica? creare site de prezentare timisoara este una dintre solutiile ideale pentru a marca acest aspect, insa in articolul de mai jos poti gasi informatii esentiale cu privire la acest aspect.
Paginile de destinatie sunt pagini de pe site-ul web care sunt create cu doua lucruri in minte - o campanie specifica si un obiectiv specific sau o anumita actiune pe care vrei sa o atinga noul trafic. Paginile de destinatie, daca sunt construite corect, sunt foarte eficiente in atingerea obiectivelor de afaceri. Spre deosebire de paginile generice - si pagina de pornire, fiecare element al unui lander ar trebui sa contribuie la atingerea unui obiectiv cuantificabil masurabil, indiferent daca se inscrie la ceva, partajeaza o adresa de mail sau cumpara produsul.
Cand trimiti traficul platit pe pagina de pornire sau pe blog, exista prea multe distrageri. Ai noutati si promotii actuale, link-uri sociale, navigarea principala si multe alte link-uri care atrag privirile unui vizitator in tot felul de directii. Riscul este ca acestia sa piarda timpul pe pagini pana vor fi obositi din cauza atator informatii si vor vrea sa paraseasca site-ul cu totul. Considera-te norocos daca site-ul ramane in atentia vizitatorilor pentru accesare ulterioara.
Acum, daca trimiti oamenii pe o pagina speciala care a fost conceputa cu un scop final in minte, lucrurile devin mult mai simple, organizate si, ca urmare, mai eficiente. Totul pare usor, dar cum creezi o pagina de destinatie daca nu ai mai facut-o pana acum? Ce pui exact acolo? Ce componente sunt necesare?
In primul rand, trebuie sa ai un obiectiv clar. Care este scopul acestei pagini? Ce vrei sa faca oamenii cand ajung pe aceasta pagina? Raspunde la aceste intrebari si vei avea deja punctul de pornire. Daca vrei ca oamenii sa se inscrie la newsletter, un apel la actiune, un buton sau un formular si cateva propozitii despre valoarea informatiilor pe care le-ar primi ar trebui sa fie suficiente. Daca vrei ca oamenii sa cumpere ceva, poti evidentia acel produs, pune cateva marturii relevante si finalizeaza acordul cu un apel la actiune si un buton de comanda.
Exista cateva componente de baza pe fiecare pagina de destinatie, independent de industrie sau obiectiv. In mod clar, primul este titlul - propozitia sau fraza care arata clar din momentul in care au intrat pe pagina ce pot gasi pe site. Fii cat de specific poti. „Aceasta serie de e-mail te va invata cum sa creezi strategii de social media eficiente” sau „Inscrie-te la e-mailurile de la [Nume companie] pentru a primi cele mai recente [nume ale unei industrii] stiri din industrie” sunt exemple bune. Punctele bonus acceseaza titlurile care indica si un beneficiu, de exemplu „Aceasta lista de verificare gratuita te va ajuta sa iti organizezi cheltuielile, astfel incat sa poti identifica zonele in care ai nevoie de ajutor financiar” sau „Obtine un esantion gratuit al produsului nostru pentru acnee si scapa de acneea ta in doua saptamani.”