Cand vorbim cu clientii, conversatia se invarte, de obicei, in jurul strategiilor de marketing care sa aduca vizitatori pe site. Tehnicile de strategie precum optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO), marketingul social media si publicitatea pay-per-click (PPC) sunt subiecte cheie – iar clientii se gandesc direct la castigurile pe care le vor avea fara sa ia in calcul modul in care site-ul se prezinta.
Ceea ce multe companii au tendinta de a uita este ca un site web usor de utilizat este obligatoriu pentru ca aceste tehnici sa functioneze. Daca observati ca traficul site-ului web continua sa creasca fara nicio crestere a conversiilor sau daca site-ul web are o rata ridicata de respingere, este posibil ca site-ul sa nu functioneze in avantajul dvs.
Iata cateva imbunatatiri pe care le puteti aduce site-ului web pentru a transforma vizitatorii in clienti.
Creare site web Cluj - Informatii de contact
Cand vizitatorii se afla pe site-ul web, ajutati-i sa va contacteze - indiferent daca este telefonic, personal sau printr-un formular de contact online / email. Daca vizitatorii nu pot gasi aceste informatii, atunci este mult mai probabil sa plece.
Numar de telefon
Asigurati-va ca numarul de telefon este mare, usor de citit si pe fiecare pagina. De asemenea, este o idee buna sa utilizati codurile pentru apel prin click pentru a facilita apelul pe dispozitivele mobile.
Formular de contact
Multi cercetatori cauta produse / servicii dupa orele normale de lucru, ceea ce face importanta includerea unui formular de contact pe site-ul web. Formularele de contact trebuie sa fie scurte (3-4 campuri, daca este posibil) si usor de completat. Daca este posibil, adaugati un formular de contact la fiecare serviciu / pagina de produs - care sa permita persoanelor sa va contacteze fara a fi nevoie sa mearga pe o alta pagina.
Adresa
Adresa este importanta pentru momentul in care utilizatorii vor sa viziteze o companie locala. Unii oameni pot vizita site-ul dvs. doar pentru a gasi adresa, astfel incat aceasta informatie trebuie sa fie usor de gasit si citit. Aceste 3 elemente sunt esentiale pentru conversia clientilor si pentru strategia dvs. locala de SEO.
Scrierea continutului unic
Continutul este o necesitate pentru intreprinderile locale. Acest lucru nu inseamna copierea textului de pe alte pagini. Acesta este cunoscut sub numele de continut duplicat - si este unul dintre cele mai rapide moduri de a fi penalizat de motoarele de cautare.
Continutul unic poate veni sub mai multe forme. Doua dintre cele mai usoare metode de obtinere a continutului sunt prin scrierea despre companie si despre serviciile / produsele dvs.
Scrieti despre compania dvs. - Fie ca este o pagina Despre, pagina echipei sau un blog despre actualizarile companiei, adaugati-o pe site-ul web. Acesta este un continut excelent nu doar pentru motoarele de cautare, ci si pentru vizitatorii site-ului.
Scrieti despre serviciile / produsele dvs. - Vizitatorii si motoarele de cautare doresc informatii specifice despre dvs. pentru a-i ajuta sa ia o decizie. Oferiti cat mai multe detalii pentru a arata ca serviciile / produsele dvs. sunt superioare concurentilor.
Utilizati apel puternic la actiuni
Este aproape subliminal, dar functioneaza. Raspunde la intrebarea „Acum ce fac?”, care este adesea pusa atunci cand un vizitator este gata sa ia o decizie. Faceti cat mai usor pentru clienti sa va contacteze, folosind apeluri puternice pentru actiuni care ii directioneaza urmatorul pas.