Serviciile de creare site web s-au dezvoltat foarte mult in ultima vreme datorita faptului ca tot mai multe companii din toate domeniile au descoperit avantajele pe care prezenta online le ofera. Toate aceste avantaje vor fi prezentate in cele ce urmeaza.
Atunci cand serviciile sunt gasite online este mult mai usor ca vizitatorul sa devina client
Chiar si in sectorul B2B, Web-ul continua sa castige importanta. Un sondaj realizat in parteneriat cu Google de CEB Marketing Leadership Council arata ca toate cautarile pe Web influenteaza tot mai mult deciziile de cumparare. Cincizeci si sapte la suta dintre respondenti au spus ca nu au contactat furnizorii pana nu au citit toate informatiile de pe site. Avand in vedere acest aspect este lesne de inteles de ce foarte multe companii se straduiesc sa isi modernizeze site-urile vechi sau sa isi faca unele noi, perfect adaptate la modul de prezentare actual.
Creare site web - Website-ul ca instrument de marketing
Atunci cand o companie nu are nimic de spus clientilor de pe Web, aceasta dispare si din atentia grupului tinta. Doar oferirea unei carti de vizita digitale nu este suficienta. Un site web care aduce noi clienti companiei si leaga clientii existenti este cel mai important instrument de marketing al companiei.
Instrumentele de masurare sunt foarte utile. Ce anume cauta consumatorii cand si unde gasesc solutiile preferate determina o buna configurare a site-ului. Cu toate acestea, aceasta imagine de ansamblu nu poate inlocui un contact strans cu clientul real sau potential, atunci cand site-ul nu este modificat in consecinta.
Este foarte important si faptul ca un site web nu este un element static care va ramane asa pentru totodeauna, iar acesta este un detaliu pe care toti utilizatorii ar trebui sa il perceapa. Din acest motiv, recomandarea este aceea de a privi site-ul ca pe un domeniu dinamic si usor de transformat in asa fel incat sa fie mereu potrivit cerintelor.
Produsul sau serviciul propriu-zis este adesea o parte a solutiei pe care o cauta un potential client. Este vorba despre informatii sau povesti care fac un produs sau serviciu interesant sau chiar complet si care trebuie sa fie furnizate pe site.
Daca un producator de lemn prezent pe internet arata ce mobila excelenta poate construi un mester care face asta ce pe un hobby, atunci ofera grupului tinta exact motivul pentru care a intrat pe site. Nimeni nu vrea doar sa cumpere un fierastrau fara descriere si fara o poveste - dar multi oameni vor sa construiasca ceva de care sunt mandri. Fierastraul este doar o parte a solutiei, in timp ce povestea din jurul sau determina vanzarea.
Acesta este exact locul in care Web-ul ca instrument de marketing isi are atuurile: ii ajuta pe cei care au aratat anterior interesul pentru ceva specific sa gaseasca o solutie sau un produs de care au nevoie. De exemplu, un tamplar care cauta un manual de constructie pentru o masa, poate gasi aceste informatii pe un site care vinde instrumente pentru industria lemnului.
Google nu este doar un motor de cautare pentru utilizatori, ci o „masina de gasire” pentru companii. Acesta te conecteaza cu persoane care, introducand unul sau mai multi termeni de cautare, si-au exprimat interesul pentru o solutie care este furnizeaza afacerea ta.
Este nevoie de anumite analize pentru ca Google sa conduca publicul relevant pe propriul sau site web. Deoarece algoritmul motorului de cautare este acum atat de matur incat poate intotdeauna sa distinga mai bine continutul interesant si irelevant, fiecare site trebuie sa fie atent la continutul afisat.
Continutul relevant este foarte important pentru orice site web si este elementul care poate determina pozitionarea sa in topul cautarilor.
Multe companii sunt reticente in publica foarte mult continut, deoarece se tem ca aceste informatii pot trimite potentialii clienti catre concurenta si au tendinta de a comunica doar pretul. Companiile care au inteles nevoia de continut investesc foarte mult in acest domeniu si isi construiesc bloguri relevante pentru a ramane in contact cu grupurile tinta tot timpul.
Aparitiile proprii pe retelele de socializare si optimizarea pentru de cautare ( SEO ) ajuta la o buna pozitionare a site-ului in cautari. Desi SEO este o stiinta in continua schimbare, deoarece algoritmii motoarelor de cautare se schimba, este foarte important faptul ca in urma colaborarii cu specialistii site-ul vine optimizat SEO pe paginile deja existente.
Pentru mai multe detalii si informatii va rugam sa ne contactati.