Oferim servicii personalizate de creare website Constanta, la preturi avantajoase. Pe tot parcursul proiectului beneficiati de asistenta tehnica din partea unei echipe de specialisti cu o vasta experienta in acest domeniu, astfel incat rezultatul final sa fie cel dorit.
Creare website Constanta - de ce este importanta reputatia online?
Reputatia online astazi, in era informationala digitale, este o componenta fundamentala pentru dezvoltarea si cresterea unui „brand”. Este atat de importanta incat absenta unei „identitati digitale” sau, mai rau, detinerea unei reputatii negative, sunt capabile sa aduca o companie respectiv pe calea falimentului.
Web-ul pune in contact direct nu numai companiile si consumatorii, ci mai ales consumatorii intre ei, care, intr-un mod natural si spontan, isi impartasesc listele de cumparaturi prin opinii, recenzii si opinii care genereaza „reputatia lor online”.
Importanta recenziilor obtinute pe site
Reputatia depinde direct de natura si continutul „recenziilor”. In acest context, vom folosi termenul de recenzie intr-un sens larg si generic, in cadrul categoriilor de recenzii, de fapt, vor fi incluse opinii, comentarii si evaluari, chiar daca nu sunt adresate direct evaluarii unui produs sau serviciu.
Aceste recenzii bune sunt, fara indoiala, baza fiecarei companii de succes, indiferent daca este o companie foarte mica sau o companie multinationala.
Nu este suficient pentru a produce si vinde produse excelente sau a oferi servicii excelente, dar este esential ca acestea sa fie percepute si considerate de valoare de catre cumparatorii si clientii potentiali. In cele din urma acest feedback pozitiv sau negativ este esential pentru a determina succesul sau esecul unei companii.
Oamenii au cautat intotdeauna informatii pentru a-si rezolva problemele sau pentru a obtine informatii. In trecut, oamenii obisnuiau sa se intereseze in grupurile de prieteni, solicitand prietenilor, cunoscutilor si rudelor pareri despre un produs sau serviciu pe care intentionau sa il cumpere. Uneori apelau chiar la experti din domeniu care sa ofere o parere pertinenta.
Era si este obisnuit ca oamenii sa solicite sfaturi vanzatorului sau furnizorului, dar este clar ca, in opinia acestuia, anumite intrebari sau pareri pot fi tendentioase. Raza acestei cercetari informative a fost, totusi, prin natura sa limitata eliminata, deoarece a fost strans legata de cunostintele cuiva, iar in prezent lucrurile se intampla altfel.
Cum va ajuta site-ul in comunicarea cu clientul?
Astazi lucrurile sunt foarte diferite. Prin intermediul internetului, nevoia de informatii de pre-cumparare poate fi satisfacuta depasind cu mult cercul de cunoscuti. Internetul ne pune la dispozitia tuturor, zi de zi, aproape in timp real opinii, recenzii si review-uri sau testimoniale cu privire la fiecare tip de produs sau serviciu care exista.
Pur si simplu introduceti cuvantul cheie NUME PRODUS + RECENZII pe Google pentru a gasi zeci sau sute de opinii in functie de reputatia produsului cautat. Retelele sociale reprezinta, de asemenea, un context de mare importanta pentru gasirea informatiilor.
Pe Facebook, de exemplu, putem vizita paginile companiei si sa aflam ce spun oamenii despre produse sau servicii, dar ne putem alatura si grupurilor dedicate si putem comunica cu oameni necunoscuti, dar uniti de propriile interese sau nevoi, pentru a compara si achizitiona informatii comerciale si pentru a primi dovezi concrete cu privire la calitatile sau beneficiile produselor sau serviciilor.
Am trecut de la o forma de comunicare unidirectionala, in care companiile au fost protagonistele scenei, imbunatatind si accentuand caracteristicile si specificul productiei lor, la o comunicare multidirectionala si in care persoana reala este protagonistul si isi expune experientele si adevarurile sale legate de un anumit serviciu sau produs.