Va oferim cele mai bune servicii de Creare website Craiova astfel incat sa va puteti prezenta clientilor in cel mai bun mod cu putinta. Inca de la inceputul proiectului si pana la finalul acestuia, veti beneficia de asistenta unei echipe de specialisti care stiu exact ce trebuie sa faca pentru ca rezultatele sa fie cele dorite.
Creare website Craiova - comportamentul utilizatorilor de internet
Statisticile sunt clare, oamenii cauta opinii si se informeaza online daca trebuie sa cumpere direct pe internet (de exemplu, pe un site sau pe o piata online).
Aici, atunci ca o buna reputatie online devine fundamentala nu numai pentru companiile cu afaceri digitale 100%, ci si pentru cei care au o afacere mai traditionala bazata pe un serviciu disponibil local sau un magazin fizic.
O buna reputatie genereaza si intareste sentimentul de incredere in potentialii clienti noi, adica in acei oameni care nu ne cunosc, dar care cauta produse sau servicii si care sunt atrasi de opiniile pozitive exprimate de cei care le-au testat deja.
Intr-adevar, cu cat interesul nostru este mai mare pentru un produs sau serviciu, cu atat va fi mai mare ponderea pe care o vom acorda rezultatelor reputatiei online asupra acestora.
Importanta unui site pentru companie
De cate ori vi s-a intamplat sa cautati un produs online, sa il gasiti pe un site web sau pe piata si sa cititi recenziile celor care l-au achizitionat deja? De cate ori v-au influentat recenziile achizitia? Suntem siguri ca pentru ambele intrebari raspunsul va fi „deseori”!
Opiniile, recenziile si testimonialele sunt raspandite viral datorita multicanalelor digitale: retele sociale, forumuri, portaluri tematice sau bloguri din industrie.
Reputatia noastra online este un contor de valori capabil sa ghideze alegerile potentialilor clienti si din acest motiv ar trebui sa fie un atuu pentru fiecare companie sau profesionist care are nevoie de mai multi clienti.
Ce spun statisticile despre prezenta unei companii online
Intr-o cercetare realizata de Nielsen cu privire la credibilitatea informatiilor publicitare, datele arata ca, desi, pe de o parte, opiniile cunoscutilor pastreaza primul loc in influentarea alegerilor noastre, opiniile „strainilor” au o pondere surprinzator de conditionanta:
- 83% dintre respondenti spun ca au incredere in opiniile oamenilor pe care ii cunosc
- 70% spun ca au incredere in informatiile de pe site-urile oficiale
- 61% spun ca se bazeaza pe opiniile altor clienti, chiar daca sunt necunoscuti.
Fiind un brand de incredere si un produs valoros in mintea potentialilor consumatori, pe de o parte va permite sa vindeti mai mult, pe de alta parte va ajuta pentru a mentine rate ridicate de loialitate. Avand in vedere impactul puternic pe care il are reputatia online in directionarea alegerilor si a cumpararilor, este esential sa o tinem mereu sub control, sa o monitorizam si sa ne ocupam imediat de orice critica sau recenzie negativa.
In era informationala digitala, o recenzie negativa poate distruge cu usurinta timpul si banii cheltuiti pentru diverse strategii de comunicare.
Puterea persuasiva a recenziilor online consta in faptul ca percep un „simt al adevarului” mai mare decat orice alt mijloc de comunicare. Din punct de vedere psihologic, o astfel de deductie pare sa fie explicabila prin faptul ca doi sau mai multi straini se intalnesc si impartasesc un interes comun, care amplifica sentimentul de apropiere si familiaritate si, prin urmare, de adevar. O reputatie buna a companiei dobandeste, zi de zi, o valoare fundamentala in fiecare strategie de marketing.
Daca reputatia noastra corporativa este negativa, orice actiune de marketing va agrava situatia, deoarece inevitabil isi va amplifica efectele.