Daca ai nevoie de un site de prezentare Bucuresti, echipa Art Web Seo te asteapta cu cele mai bune servicii, astfel incat sa iti construiesti rapid si eficient o imagine buna in mediul online. Daca inca crezi ca nu ai nevoie de un site, realitatea este diferita. Concurentii sunt prezenti online si atunci cand un potential client nu te graseste, ai toate sansele sa il pierzi pentru ca va ajunge la competitorii tai. Iti explicam mai multe despre modul in care pagina Despre noi a site-ului te ajuta sa ajungi mai rapid la clienti si sa ii impresionezi.
Site de prezentare Bucuresti - 5 lucruri de care are nevoie pagina „Despre” a site-ului tau
Aproape fiecare site web pe care il vizitezi in ziua de azi are o pagina „Despre” si acest lucru se intampla din motive intemeiate: 64% dintre consumatori declara ca au o relatie puternica cu un anumit brand datorita valorilor comune. Pagina „Despre” a site-ului este un loc potrivit pentru a impartasi povestea inceputurilor si perspectivele companiei. Totusi, din ce in ce mai des, fondatorii si autorii de pagini web folosesc pagina „Despre” pentru a vorbi prea mult despre ei insisi - si, prin urmare, rateaza din ce in ce mai mult vanzarile.
Cand scrii bine, pagina „Despre” poate juca un rol puternic in obtinerea de mai multe clicuri, abonati si vanzari. Iata 5 pasi pentru a te asigura ca faci acest lucru corect.
Partajeaza o poveste compacta, relevanta
Este adevarat ca impartasirea povestii tale personale iti va umaniza brandul sau afacerea. Dar nu trebuie sa stie potentialii clienti care a fost aroma ta preferata de inghetata cand aveai zece ani. Impartasirea unei povesti a inceputurilor stabileste etapa pentru care ar trebui sa ai incredere pentru a face treaba.
Fii clar: pe cine poti ajuta?
Este important sa identifici cui slujesti. Acest lucru atrage clientul ideal si la fel de important, opreste perspectivele care nu sunt potrivite. Dar cel mai bine este sa lasi cititorii sa decida singuri. O regula buna este sa iti structurezi pagina „Despre” ca o serie de intrebari sau afirmatii care sa il faca pe cititor sa spuna „da” sau „nu”. Aceasta validare de auto-identificare ajuta la cresterea afinitatii marcii.
Arata dovada ca reprezinti si detii o adevarata afacere
Motivele psihologice care stau in spatele unei vizite a unei pagini „Despre” sunt de a determina daca esti legitim pe piata sau nu. Marturii, destinatii de plasare media, misiuni de vorbire anterioara si alte dovezi sociale sunt esentiale pentru a fi incluse intr-o pagina „Despre”. Daca ai longevitate sau expertiza in domeniul tau de interes, nu iti fie teama sa arati acest lucru. „15 ani de experienta” sau, „Peste 1.300 de clienti deserviti” vor consolida increderea in mintea cititorului. De asemenea, acest lucru ajuta la reiterarea statisticilor nu doar despre propria companie, ci si despre industria in care activezi, in general.
Ofera detalii din culisele companiei despre produsele tale
Un alt mod minunat de a-ti informa cititorul despre compania ta in timp ce o faci aplicabila pentru ei este explicand modul in care functioneaza serviciile tale. Acest lucru poate ajuta la atenuarea fricii si a ezitarii din partea cumparatorilor conservatori sau a consumatorilor carora le place sa stie cum se vor intampla lucrurile inainte de a face o comanda de produse.
Cititorii directi sa ia masuri
O piatra de temelie a unui bun marketing direct cu raspuns direct este ca fiecare pagina sau postare duce undeva. Intr-o epoca in care atentiile se erodeaza, fiecare secunda conteaza.
Din ce in ce mai des, specialisti precum precum cei de la site de prezentare Bucuresti observa ca pagina „Despre” este un punct neconform. Daca un consumator si-a luat timpul sa te cunoasca, ia in considerare realizarea unui apel la actiune undeva pe pagina, cu un link catre pasii urmatori. Sau in partea de jos a paginii, reaminteste-le cititorilor sa se inscrie pentru un cadou gratuit sau pentru a primi cele mai noi oferte prin abonarea la noutati. Se poate simti apasat, dar daca apelul tau la actiune este in aceeasi linie cu ceea ce tocmai ai comunicat in pagina „Despre”, realizarea acestei actiuni devine urmatorul pas logic.