Realizarea unui website de prezentare trebuie sa tina cont de mai multe aspecte foarte importante pentru succesul acestuia. Azi vom discuta despre newslettere si despre importanta acestora pe un site.
Website prezentare - Newsletterele faciliteaza comunicarea cu clientii
Odata cu aparitia retelelor de socializare si a unei noi serii de moduri noi de a-ti comercializa online brandurile si produsele, multe companii uita de puterea e-mailului ca si canal de marketing. Dar, conform Sondajului Pew Internet din 2012 , aproape 9 din 10 adulti ajung online pentru a verifica e-mailul, mai des decat cumpara online sau viziteaza site-urile de socializare.
Newsletterele impulsioneaza vanzarile
44% dintre destinatarii de e-mail au facut cel putin o achizitie anul trecut pe baza unui e-mail promotional. De-a lungul anilor, am vazut exemple uimitoare de clienti care obtin vanzari prin newslettere.
Este de fapt destul de simplu sa intelegem de ce marketingul prin email este atat de eficient cand vine vorba de vanzare. Cand un destinatar vede e-mailul, aveti ocazia sa evidentiati un produs, sa explicati avantajele si sa ii determinati sa cumpere.
Oamenii sunt impulsivi, inclusiv un stimulent precum un tichet promotional, o promotie speciala sau chiar un apel la actiune („Sunati-ne acum!”) poate fi un impuls pentru ca cititorul sa actioneze. Aceasta impulsivitate este motivul pentru care 7 din 10 persoane spun ca au folosit un cupon sau o reducere d pe un mail.
Ca puteti conecta cu clientii
Clientii vor sa fie conectati la brandurile preferate si sa afle toate noutatile. Newsletterul poate oferi o valoare deosebita, informand clientii cu privire la cele mai importante avantaje pe care le au din colaborarea cu un anumit brand.
Oamenii nu cumpara pentru ca vindeti. Cumpara pentru ca au incredere in brand, sunt fideli brandului si sunt fani ai acestuia.
Exista multe modalitati de a construi acea loialitate necesara unui brand si newsletterul este una din cele mai bune metode. Newsletterul poate fi chiar si un buletin informativ despre modul optim in care ar putea fi preparata de exemplu, cafeaua. Oferind si informatii pe langa mesajele de marketing veti construi o relatie pe termen lung cu clientii.
Canalele de social media precum Facebook, Twitter si Google+ sunt parte integranta a strategiilor generale de marketing si crestere. Cresterea pe aceste canale poate fi insa dificila.
Newsletterele sunt extrem de eficiente pentru a va construi comunitatea online. Incepand interactiunea pe mail si directionand utilizatorul pe retelele de socializare este mult mai simplu sa fie creata o legatura.
Se poate creste traficul spre site-ul web
Realizarea unui newsletter este varianta optima prin care poti obtine cele mai bune rezultate de la email marketing.
Selectarea unui singur obiectiv (si simplu) pentru newsletter face ca totul sa fie mai usor. E-mailurile cu un singur subiect sunt, de asemenea, usor de digerat si de memorat pentru cititori, indiferent daca obiectivul este trimiterea lunara, saptamanala sau zilnica.
In peste 90 la suta dintre e-mailuri, primul link primeste cele mai multe clicuri. Fiecare legatura ulterioara are o scadere accentuata din rata de clic a linkului anterior. Acest lucru dovedeste ca subiectul principal trebuie sa fie concentrat. In loc sa creati un buletin informativ care consuma mult timp, trimiteti mai putin continut mai des. De exemplu, in loc sa trimiteti un buletin lunar, poate doriti sa incercati cu unul mai scurt, saptamanal.