In prezent, aproape toate companiile au propriul site sau cauta o echipa de specialisti pentru a crea unul. Cu ajutorul unui site compania poate fi prezentata mult mai bine decat printr-o carte de vizita printata sau prin reclamele in ziare. Clientii isi fac o prima impresie si obtin o imagine de ansamblu asupra produselor si serviciilor companiei. Pe baza prezentarii si a tipului de design al paginii, clientii cantaresc in ce masura ofertele par interesante si daca contactarea operatorului site-ului merita. De aceea, proiectarea paginii profesionale este primul pas catre succes.
Pentru a beneficia de prezenta pe internet pentru o lunga perioada de timp, site-ul web trebuie actualizat, intretinut si modificat periodic. Atunci cand un site este mereu actualizat se va adresa unui numar mai mare de clienti si va atrage simpatia motorului de cautare. In plus, cu ajutorul internetului, pot fi atrasi clienti pe o zona mult mai larga decat prin promovarea locala.
Creare site pret - Avantajele unei prezente online bine realizate
Propria prezenta online implica o raza de acoperire mai mare pentru servicii. Clientii joaca un rol esential in dezvoltarea si cresterea companiei. In consecinta, companiile sunt interesate de marirea continua a portofoliului de clienti, uneori chiar la nivel international. Companiile care detin propriul site web, ajung la o baza mare de clienti si sunt de obicei conectate la distribuitori interesati din intreaga lume. Pe Internet nu exista deloc limite, astfel incat fiecare utilizator de Internet sa poata accesa orice numar de pagini, ajungand pe toate site-urile care raspund cautarilor lor.
Site-ul este permanent accesibil si creste atractivitatea companiei pentru un repertoriu larg de parti interesate. Clientii care nu pot vizita compania in viitorul previzibil pe site au posibilitatea de a contacta proprietarii site-ului, de exemplu prin e-mail sau un formularul de contact integrat. In plus, o pagina de pornire proiectata profesional poate fi utilizata in mod optim ca spatiu publicitar separat.
Cei care vor sa vanda si sa promoveze cu succes servicii si produse nu trebuie sa puna reclame TV scumpe sau sa plaseze afise in public. Site-ul propriu, ca piesa centrala, este suficient pentru a convinge clientii despre oferta. Prezentarea serviciilor si articolelor reprezinta doar o mica parte din posibilitatile de publicitate. Blogurile si buletine informative de pe site-ul web sunt importante pentru stabilirea si intretinerea relatiilor.
Antreprenorii care doresc sa isi mentina compania in atentia clientilor, de exemplu, le ofera un buletin informativ gratuit pe site sau diverse ghiduri despre servicii si produse. Clientii introduc adresa de e-mail intr-un formular de contact si primesc periodic stiri despre noile oferte ale companiei. Este important sa transmitem mesaje semnificative clientului si sa trezim curiozitatea. Pentru a gasi potentiali angajati, joburile pot fi postate pe site, care se va transforma un instrument important de recrutare.
Mai mult, antreprenorul este liber sa decida cum sa-si proiecteze site-ul web - mintile creative pot obtine rapid profituri mari si isi pot extinde baza de clienti cu putina abilitate. Desigur, prezentarea paginii joaca un rol important. Prezenta ar trebui sa fie clara, nu intruziva, dar atragatoare - nu in ultimul rand, informatiile veridice sunt obligatorii. Companiile care se prezinta prin intermediul unui site web beneficiaza in multe feluri de tehnologia moderna:
- Imaginea obtinuta este una foarte buna
- Prezentare profesionala (daca pagina este creata de experti)
- Obtinerea de clienti din toate zonele geografice
- Compania este interesanta pentru clientii pretentiosi
- Mai mult spatiu propriu pentru publicitate individuala
- Site-ul companiei functioneaza non stop in scopuri de promovare si publicitate
De la auto-prezentare la vanzarea globala de servicii si produse, un site web indeplineste o varietate de sarcini pentru o companie. Toate scopurile sunt precedate de individualitatea cu care un designer de site poate configura si crea prezenta companiei pe Internet. Cu cat aspectul paginii este mai exclusivist si oferta respecta cerintele clientului, cu atat mai mult profit poate fi obtinut pe un site web comercial.
Termenul homepage este uneori folosit diferit. In sensul initial, pagina principala reprezinta pagina de pornire a unei prezente pe Internet, care contine elemente de navigare si ramuri catre paginile individuale. Pagina de pornire poate reprezenta, de asemenea, un site web complet.
Totul depinde de abordare si de modul in care site-ul este proiectat si de aceea se recomanda colaborarea cu specialistii pentru ca site-ul sa fie in conformitate cu specificul unei firme.